Sprawdź
Przejdź do formularza

Informacja

  • Jeżeli Twoja lokalizacja znajduje się poza obszarem dystrybucji energii elektrycznej ENERGA-OPERATOR S.A. przekierujemy Cię do formularza kontaktowego.

1. Mam licznik

  • Przepisanie licznika

    Wybierz ten wniosek dla mieszkania, w którym jest już licznik lub jeśli chcesz przepisać licznik na siebie i zawrzeć umowę na prąd.

  • Zmiana obecnej oferty

    Zmień aktualną ofertę na korzystniejszą.

  • Zmiana grupy taryfowej

    Możesz wybrać jedną z dostępnych grup taryfowych: jednostrefowa, dwustrefowa, weekendowa, ekonomiczna dolina.

  • Powrót do Energi

    Jeśli masz prąd od innego sprzedawcy, ale chcesz powrócić do Energi, wypełnij ten wniosek.

  • Zmiana taryfy budowlanej

    Budowa Twojego domu jest zakończona? Wybierz ten wniosek, jeśli chcesz zmienić taryfę budowlaną na indywidualną.

2. Nie mam licznika

  • Zamówienie licznika i nowej umowy

    Jeśli masz dom, który jest przyłączony do sieci energetycznej, ale nie masz licznika i prądu, wypełnij ten wniosek.

3. Budynek nie jest przyłączony do sieci

  • Przyłączenie do sieci energetycznej ENERGA-OPERATOR S.A.

    W sytuacji, gdy Twój budynek nie jest przyłączony do sieci energetycznej i nie posiada warunków przyłączenia, wybierz ten wniosek.